Ändrat design!

Hej,
 
Har ändrat på min design lite så att det blev lite mera rosa och så har jag bytt header:)
Hoppas ni gillar rosa för det gör iaf jag, som ni kanske har märkt nu.
 
Som ni oxå kanske har sett så har jag inte bloggat på ett tag.
Det beror på att jag har haft hästveckan med Rebecka & Evelina och då orkade jag inte blogga mellen mån-tor, men resten av dagarna som jag inte har bloggat har jag bara inte orkat:P
Jag är lite slö förstår ni, jag tänkte blogga igår men då somnade jag kl 20 och sov fram till kl 11 i morse...
hihi..var lite trött:P
 
Men jag ska försöka ändra på mig den här veckan som kommer för sen åker jag iväg i tre veckor med älsklingen min:D<3
 
 
Tills dess ska jag blogga mkt är det tänkt iaf...
Nu ska jag lägga över lite bilder till datorn från mobilen bara jag hittar minneskortläsaren min:P
När jag hittat den kan jag lägga upp nga bilder från när jag och tjejerna var i Ängskär:)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0