Varför alla val!

Hej!

Har rätt tråkigt jah:P
Sitter och tittar på Svensson Svensson:)
Vilket inte är så roligt faktiskt-.-

Ska kanske räkna lite matte senare om jag har lust i huvudtaget-.-
Men förhoppningsvis så är serierna klara innan det... jag håller på att ladda ner alla säsonger av Andra avenyn! Vilket är en jättebra serie som inte går längre:( vilket är väldigt tråkigt:(

Just precis så ropade syrran att pajen var klar, mummsigt!
Så nu sitter jag med Rabarberpaj nerdränkt med vaniljvisp i knät!  
Har tyvärr ingen kamera just nu så jag kan inte ta ngt kort på hur mumsig det ser ut! :P

Men ni får nöja er med att läsa istället!


Ronja:)♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0