Vafan!

Hej,
Vilken dag kan jag säga!
Men jag har blivit utmanad av Rebecka (http://beeeckiz.blogg.se/) Att svara på dessa frågor som kommer nedan nu! :)
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ja... för tio år sedan var jag ju bara fem år men, jag gick väl på kyrkiz och lekte med Evelina (http://laoop.blogg.se/) där. Och så var jag väl jättebusig som alltid" :)
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick i skolan och  konfirmerade mig, sjukt Roligt! :) 

3) FEM SNACKS DU GILLAR
♥Choklad!! ♥
♥ Grill chips!
♥Nötter(Tyvärr alergisk mot hasselnötter:()
♥Daim
♥Lösgodiz

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
♥ Someone like you
♥ Halelujha på spanska
♥Grenade
♥Vart jag än i värden vänder
♥We belive

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
♥ Köpa 2 hästar
♥ Köpa ett hus ngn stans:P
♥ Resa till England och sedan Grekland!
♥ Köpa en snygg bil
♥ Sänka pengar till typ Rädda barnen:)

6) FEM DÅLIGA VANOR:
♥ Äter mycket godis:P
♥ Äter int så mkt mat
♥ Är typ trött hela tiden
♥ Glömmer ofta grejer, dåligt minne!
♥ Säger ofta fel i många lägen-.-


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
♥ Lyssna på musik
♥ Vara med Älskling&Vänner
♥ Shoppaa!
♥ Rita
♥ Blogga

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
♥ Lång kjol
♥ Utsvängda jeans
♥ Baddräkt, föredrar Bikini! :P
♥ Ngt fult
♥ Tajt magtröja

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
♥ Datorn
♥ Mobilen♥ har tyvärr ingen för tillfället eftersom de är trasig.
♥ Katten (ca cas)
♥ Kameran
♥ Tv:n


Jag vet att  man skulle skriva upp 10 st som man ville se göra de här utmaningen men det orkade jag int.

Kram Ronja:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

hur gick mötet? :o

2012-01-18 @ 22:35:16
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0