vad tröögt allt är idag!

Min mobil är trasig kan man säga jag vet inte riktigt, för den startar inte!
J*vla mobil, hur hade du tänkt att jag skulle svara på sms nu?

Men iallafall...

Internet är segt och jag är surig! Jättebra! :P
Ahhh... har också ont i magen fortfarande! Går f*n aldrig över:(
Äter helst inte värktabletter för jag kan typ inte svälja de j*vla tabletterna!

Vill bara gömma mig från allt ibland
Bli fri för några minuter
Bara få vara med människor jag älskar♥
Mitt liv är inte det lättaste
:(

Söndag nu och snart onsdag!
Längtar som f*n efter skolan nu!
Vill bara träffa alla igen♥
Lovet har kännts som en evighet, utan alla underbara människor:)♥

Kram Ronja:)♥



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0