Vad död man känner sig!

Hej,
Jag är sjukt trött!
Vet inte vf... men det är väl för att man går i skolan och har roligt:P
När man kom hem från skolan så var man själv hemma hos syrran för Tobbe hade inte kommit hem än.
Men då tar man lite Fika och sätter sig och tittar på American Pie!
Sen kommer Tobbe hem och då tittar vi på ngn annan film men då somnade jag -.- ZzzZZzZ....
Vaknar när det är ca 5 min kvar av filmen så jag fattade inte riktigt vad den handlade om:P
Hihi... dagen har väl annars varit som vanligt, gått till skolan (Livvakt),  typ somnat på rasterna och lektioner, ätit Lite godis (Första gången för terminen typ:P) Känner mig duktig faktiskt:P
Har bara varit helt död idag, orkar ingenting och vill bara sova typ hela tiden eller typ titta på film:)
Känner mig lite slö men men... Sånt får man leva med:P
Hade lust att lägga upp en av mina gamla bilder från i höstas:)
Vill nu skriva även nu att jag hoppas att sjuka Rebecka blir frisk snart:) Saknar henne i skolan♥
-Hoppas att du blir frisk gumman♥
Kram Ronja:)♥

Kommentarer
Postat av: Beeeckiz

Nu blir jag orolig livvakt? Snacka på fb sen? Hoppas också att jag blir frisk snart saknar dig och såklart alla andra goa människor med. Tack gumman <3

2012-01-18 @ 12:18:35
URL: http://beeeckiz.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0