Språklektioner!

Hej eller godnatt rätt sent nu:P

Har suttit med alla framför tv:n och försökt lära mig ite kinesiska kan typ 4 meningar just nu eller 5 kanske t.o.m:P
Så nu kan jag några menningar som kan vara bra att kunna faktiskt(för mig)!
Tex 愛你 vilket betyder "Jag älskar dig" Och jag kan uttala det på kinesiska också! :)

Fick presic reda på att min minsta spindel tyvärr har dött... very sad! :(
Så nu är man lite deppig... två stycke av mina djur på mindre än en vecka... vilket jävla helvete!
Har fortfarande ont i min jävla mage och rygg, vilket är sjukt irriterade!
Kan inte heller skriva så snyggt med min höer hand heller för min muskel i armen är helt cp.... Så det kommer bli fint imorron när jag ska skriva på lektionerna:P

Ska nog ta och sova nu så man orkar med skolan lite granna!

Godnatt-晚安 Ronja♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Såklart! ♥

2012-01-30 @ 00:23:28
URL: http://laoop.tk
Postat av: L i l l a M a l i n <3

Hej! Nu är vinnarna till dagens blogg utsedda, kika in på min blogg och kolla om det blev du! kram :)

2012-01-31 @ 23:24:35
URL: http://lillamalin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0