Snygg bild du valde till förra inlägget, Evelina!

Hejsan!

I´m alive!
 
Sitter i soffan hos syrran, ska sova här hela helgen, jippi!
Använder min nya dator som fungerar jättbra! :)

När man satt här så hittade jag en gammal bild på mig!
Men jag ser nog lite surig ut!




Var typ på skolavslutningen i 2:an:P
Hihi!
 
Medans ni har varit hemma och slöat så har jag varit och gymmat, med syster:) Sjukt roligt men jobbigt:P
Och vi ska kanske gymma på söndag också!


Men nu ska jag ta och kolla på TVD Här på datorn!
Love TVD:)♥



Kram Ronja:)♥♥♥

Kommentarer
Postat av: evelina

Sjukt bra avsnitt eller vad?! LOVE!

2012-01-14 @ 17:19:56
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0