Skolan igen då!

Hej,

Ännu en dag med skola på schemat! Dessutom så går man till halv 4, vad jobbigt! -.-
Varför kan jag inte typ få sluta kl 2 isället?
Jag tänkte iallafall säga godmorron till er! 
Inte för att jag är på så bra humör men det får ni leva med!

Vissa av mina vänner förstår inte hur jag hinner att blogga på morronen och jag förstår inte hur de inte hinner att blogga on the morgning!
Men jag kliver upp 1½ timme innan jag ska gå till skolan och då hinner man med att äta frukost, fixa håret, sminka sig, borsta tänderna och Blogga!
Om man har lust vill säga!

Men nu måste jag kila iväg till skolan snart, men först ska jag borsta tänderna! :P
Hoppas att ni alla får en sjukt rolig dag! :D♥




Kram Ronja:)♥


Kommentarer
Postat av: tone

hej hur gammal är du? fin blogg!

kolla/kommentera gärna min blogg, Kram!

2012-01-26 @ 12:34:05
URL: http://emmaochtone.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0