Rygg jävel!

Heej,

Min rygg är tyvärr helt cp så jag är på lite dåligt humör jah, men det blir förhoppningsvis bättre tills imorron:P

Sitter just nu här på sägen med datorn i knät och funderar på om jag ska sova nu eller forsätta vid datorn? :)¨
Jag skulle gissa på att jag blir kvar vid datorn en stund och kollar fb bl.a. :P

Ahh.. fan vad ont det göt då, fattar inte vad jag har gjort med min lilla rygg, först ont i magen typ hela tiden och nu ryggen! Vadfan ska detta leda till?

Men nu ska jag gå och ha på mig ngn värmebältepryl till ryggen så att den blir lite bättre(hoppas jah)! :P

Kram Ronja! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Sovdags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-01 @ 13:45:28

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0