Men vad vill du mig engentligen?

Tänka allla ggr som kärleken satt men rakt i skit

Tänk alla ggr jag ärligt tänkt att ta mitt liv

Tänk dig en värld som rasar

Tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata

Tänk alla ggr jag varit ensam

Tänk alla ggr jag stannat kvar och väntat

Tänk dig ett liv i trårar, när man blivit sårad


Är nu så jävla nera så att det inte är sant!
Vad har jag gjort för att ni ska göra detta mot mig?
Vad vill alla, få mig att må mer dåligt än vad jag redan gör?
Vad har ni för problem?
Det är mitt liv och mina val och ni har då inget säga till om då.
Fanns en tid då jag alltid var glad, alltid lycklig...
Va tog det vägen nu?
Aahh får panik av att bara tänka på allt som händer just nu i mitt liv... finns inte så mkt possitiva grejer om jag säger så...
Men just nu vill jag bara säga att jag älskar min Mamma du betyder sjukt mkt för mig, även om jag inte är den bästa på att visa det. Saknar dig jättemkt... Vill bara att allt ska bli bra igen.


Kram Ronja:)




Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0