Karlholm!

Heej!

Sitter här i mitt rum i mitt nya hem i Karlholm.
Bor just nu hos en familj som heter Karlsson i efternamn.
Vet inte hur länge jag ska bo här men jag trivs jättebra här och alla är jättesnälla.
Vi ska baka min och Sagas pizza ikväll med skinka ost och rödlök!
Muummsigt! :P


Igår var jag till stan med Zhizhi och Saga:)
Köpte inte så mkt hade bara 120 kr med mig:P
Men jag köpte bl.a nagellack och hårsprey, vilket kan behövas eftersom mitt hår är som det är:P

Basta även igår, vilket var jätteroligt mad Zhizhi och Saga!
Haha... Oui..seniorita!Inte för att i fattar!

Sorry måste dra nu jah!

Kram Ronja!


Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Men awesome att ni trivs!!

2012-01-29 @ 12:37:19
URL: http://laoop.tk
Postat av: Anonym

Du är ju inte ute på fb så jag skriver här, Minsta spindeln fastnat i ett öms inatt o dött, när jag fann honom var det försent.

2012-01-29 @ 14:10:02

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0