Kära Syster!

Haha.. sitter här med brillorna som Chrille kom med!
Ser skit snygg ut i dom för att vara ärlig!
Kommer lite bilder på mig med dom och nån bild med min syster med det gudomliga håret!






Skärplinges snyggingar!:D



Haha... älskade syster, finns ingen bättre än du ibland!♥

Har precis fikat här med mammsen och systrarna:) Väldigt trevligt och gott med ballerina!
Ehhh....sitter just nu oh pratar med Älskling, blir lite svårt att skriva, prata och tänka sammtidigt:P

Ska väl sluta innan min dator hakar upp sig ngt mera än vad den redan har! Sjukt knäppa cp dator!
ska kanske plugga lite matte till provet imorron!
Fan också att man ska ha sånt mitt uppe i allt jävla jobbiga skit!
Orkar fan inte med det just nu jah! Ahhh!

Kram Ronja! :)

Kommentarer
Postat av: maaaaalin :)

fin blogg! söta tjejer :) va gärna med i min dagens blogg tävling! <3

2012-01-26 @ 00:18:54
URL: http://lillamalin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0