Eld och lågor!

Heloo,
Idag har jag mått som vanligt ont i magen och halsen, sen så har Rebecka smittat mig med hosta:( tacck för det gumman! ♥
Vi har haft bl.a Franska idag vilket var sjukt roligt med tjejorna!:D Haha... mitt sudd blev lite fast limmat i ett bord..haha:D. Kolla in  Rebeckas Blogg här för bilder från den! Jag ser kanske lite rolig ut på bilderna men det får man leva med! :P♥
Snodde en av bilderna jah! ♥ Ser kanske lite flumpig ut:P
Idag på svenskan höll vi på med ngt häfte som hete Eld och lågor typ, rätt tråkigt om ni frågar mig! :P
Sjukt tråkigt med en massa jävla läsförståelse, suger!
Hittade en gammal bild på Mig, Rebecka, Max och Julia:)<3
Ser lite roliga ut vi:P Är från en lektion i höstas tror jah... men iallafall datorn hade en webbkamera som vi testade lite grann:P
Hihi! Älskar att hitta en massa gamla bilder som väcker en massa minnen hos mig.
Ska fixa lite grejor nu ja!
Kram Ronja♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0