Ahh... hur tänker vissa människor!

Cha cha bloggen! 

Hihi, nu sitter jag här med datorn igen(Som om att jag har gjort ngt annat hela helgen).
Tittar på film och pratar några på fb... fattar inte hur jag orkar att titta på film hela tiden! :P

Har typ precis ätit frukost men jag åt inte så mkt eftersom jag har ont i magen fortfarande, vetefan vad det är för fel på mig för tillfället. Har fan haft ont i magen hur länge som helst, sjukt jobbigt! :(
hoppas på att det blir bättre snart bara:)


Saknar sommare som fan asså, Saknar solen och värmen efter ll jävla kyla som har varit nu ett tag:(
Saknar att bada och sola (inte för att jag blir så brun men)



Bild från i sommras:)

Kram Ronja:)♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

nörd. då räcker ju inte vampire ddiaries lika länge :@ Man måste spara :p

2012-01-15 @ 13:09:20
URL: http://laoop.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0