Vanlig dag, med en massa skratt!

Hej,

Har varit i skolan idag som vanligt, medandra ord.
Stack till ica på lunchen med Rebecka och Älsklingen min♥
Efter luchen hade vi religon så då satt vi och kolla på film:P Nice att inte behöva göra ngt!

Efter skolan stack jag och Rebecka iväg och köpte presenter till pöjkarna imorron eftersom det är alla-♥ dag! 
Hoppas att de kommer att gilla presenterna, annars blir jag lite surig.
Jag  och Rebecka märkte att det är skitsvårt att hita ngt åt killar.. mkt lättare att hitta grejor till tjejer! :P
Hahah... hade lite roligt vi och snacka en massa tjejsnack på vägen!♥
Jätteroligt... sen var det bara att vänta på halvfyra bussen hem.

Känner på mig att jag är på ett ovanligt glatt humör! Faktiskt... allt känns så bra idag, hoppas på samma glada humör imorron.♥
Var så glad och skrattig på luchrastn idag så jag låg på golvet och asgarva!
Hihi...så roligt!
Ända problemet var att alla kolla på mig som om jag var någon sjuk galning! :P Förstår inte vf? :D
hahah....


-Hoppas att eran dag har varit lika bra som min!♥




Pöss pöss!♥♥


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0