Snyggaste tröjorna i stan!

Haha! fick klasströjorna idag! Fett snygga!
Så när man kom tillskolan fick man dom och mjukisbyxorna(Står clarke på min rooompa):P
Älskar dom skit mysiga!



Kan bara använda webbizen! tyvärr så blir det inte så mkt bättre bild!

Iallfall så hade vi nationelltprov i svenska vilket jag tyckte gick skit bra faktikst.. för att vara svenska!
hihi..när man var klar med det var det en halvtimmes rast då man hade roligt med Beeeckiz!
hihi...sjukt roligt vi hade!

Sen tittade vi klart på da vinci koden på daniels lektion:P Bra film det med jag fattar inte vf vi hade engelskt text på en svenska lektion...men jag fattade ändå jag! :P

På lunchen åkte jag och Rebecka i Kevins ROSA epa! Sjukt snygg!


Skit roligt, men Rebecka var likblek när hon klev ur den...stackare, hon höll väl på att dö!
Hoppas att kevin inte har ngt emot att jag  snodde en bild på den. :P

Annars så har man väl varit allmänt flum med Beeeckiz(http://Beeeckiz.blogg.se/ ), tyvärr så var Evelina inte i skolan:c
Så nu ligger hennes tröja i mitt skåp...men jag vet inte vart hon är... får ta och kolla hennes blogg kanske!(http://laoop.tk/ )
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Kram Ronja:)♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

jag vill ha min tröööja :c



Tror det är ett sånt här 24 h virus för lovis, mamma oc micke har precis vart agsjuka i bara ett dygn :s



Vad skulle man skriva om på provet? :o

2012-02-09 @ 19:14:50
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0