Skiåkning!

Hejsvejs,

Har brytit båda benen och en arm!
Haha.. jag är helt okej, utom att jag typ vurpa tusen ggr i den dära backen!
Jag tyckte att jag var jätteduktig, för att vara mig! :P
Saga var också helt awesome för att åka första ggar jätteroligt at det vn!

Karl-Axel & Björn var oxå med i backarna och det var en jätteroigt backe som jag åkte hela tiden som hete turisten! Tror att den hette så på norska oxå:P
Den var för nyburgare som moi!
Men det var jättevarm att åka, kändes som det var sommar ute...har aldrig varit med om att det kan
vara så vamt i Februari! :O
Karl-Axel höll på att svettas ihjäl! :P

Måste sluta nu jah...Så hejdå!


Kram Ronja:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Vi var lite oroliga för dej i skolan idag.... Tanken på Ronja i en skidbacke MED skidor på är ju lite läskig :o

2012-02-28 @ 21:30:37
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0