Pratar i telefonen!

Hej,

Lite svårt att skriva med en hand, sitter och pratar med älskling i mobilen♥
Men han är tyvärr väldigt tyst:(
Men nu skulla han tydligen dra så nu kan jag skriva med 2 händer igen:P
 
Snart när jag är klar med dert här inläggat ska jag gå upp och kolla om middan är klar.
Men innan jag börja prata i mobilen så hann jag damsuga vardagsrummet(nere), mitt& sagas rum och korridoren mellan vårt rum och vardagsrummet som kanske är 7m lång... inte så farligt!
 
Efter middan ska jag nog duscha och packa klart väskan till imorron då det är skola igen:P
Hoppas att det blir lite chill åtminstone orkar inte jobba så mkt faktiskt, orkar absolut inte med matten.
Så jobbigt!

Men nu ska jag gå och kolla om det finns någon middag klar!

Pöss pöss♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0