Platt hår nästa!

Hejhopp,

Dagen har varit helt okej utom att vi hade Franska, booooring! :P

Vi fick glass också efter lunchen, mummsigt!:) Har även gjort klart svenska vilket var väldigt skönt, tycker faktiskt att den blev rätt så bra.
På träslöjden hade man rätt så tråkigt gjorde typ inget utom att jag stog och fryste hela tiden, för att det var så jävla kallt där inne:P

Just nu sitter jag här i soffan och tittar på hulken med en mugg varm o´boy i handen! ;)
Hihi... han är grön... glömmde säga tt jag är lite flum just nu också så jag skriver kanske lite konstigt:P

Har presic läst igenom frågorna till provet imorron... kunde faktiskt det mesta innan jag ens hade läst igenom det. Jag är bara för grym! Fattar inte hur jag kan komma ihåg allt bara genom att ha hört det en gång. :P
Men jag ska bli förhörd på frågorna igen lte senare och se om jag kommer ihåg allt fortfarande:P
Men man får väl hoppas att man kommer ihåg allt imorron när man ska göra provet!

Ska forsätta titta nu och fixa lite vid daton!

Kram Ronja! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Som om du inte förstår vad jag menar med dryga om du tänker efter lite men den så kallade hjärnan du har!

2012-02-02 @ 22:59:48
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0