Nattinatti!

Hejhopp,

Känner mig ovanligt pigg nu på kvällen!
Har precis spelat chicago men Saga, Zhizhi och Junling, jätteroligt utom att jag typ förlora:(
Very sad!

Jag saknar min underbara pöjk nu jah, har varit borta från honom i typ 4 dagar nu, känns som en evighet...Saknar Älskling! ♥♥♥
Men det finns nga till jag saknar och det är hela klassen jag saknar, när man kommer tillbaka så har man ju inte träffat dem på 2 veckor...väldigt lång tid... Kommer kräva en massa kramar när jag är tillbaka. :)♥♥

Fick även förklarat att jag är en hund idag men jag kommer tyvärr inte ihåg vilken ras det var just nu men  var Evelina beskrev mig som en hund och Rebecka som en katt som var med henne på franskalektionerna....men jag var ju inte med idag och jag kommer inte heller att vara med nästa onsdag för då ska jag till Uppsala och fixa lite grejor. :P
Så Evelina och katten Rebecka får klara sig själva på franska lektionerna. :P
hihi...Sakanar tösarna mina! Får Träffa er på Måndag! Ska bli Härligt att se er igen!




Hoppas att ni har saknat mig lika mycket som jag har saknat er!
Längtar som f*n till på Måndag! Skola igen Jippi!

Har säkert missat en J*vla massa skolarbete nu och typ 1 prov oxå.... Ahhh...Orkar inte göra prov på lunchraster som jag kommer att få göra nu.
Hatar att det ska vara prov när jag ska vara borta ska vara franska prov tror jag när jag ska till Uppsala...Missar ännu ett franska prov, undra om jag någonsin har gjort ett franska prov när det ska göras är ju nästan alltid borta på de lektionerna. :P
Skit oxå.... varför just jag hela tiden vf kan vi inte göra shemat i skoan anpassat efter mig för? Det skulle vara så mkt bättre:)


Älsklingen & jag....ser exotisk ut enligt Evelina så jag får väl tycka det jag med, inte för att jag riktigt är säker på den biten men det får vara så nu...
Känner nu attinlägget blev lite längre än vad jag hade förväntat mig att skriva nu på kväller så Godnatt nu!

Kram Ronja♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Staffordshire bullterrier, även kallad Staffe. Lägg det på minne för när jag blir vuxen, framgångrik och miljonär så ska jag köpa en sån till dej i födelsedagspresent!

2012-03-01 @ 19:40:44
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0