MVG!

Hej!

Här är det en glad tjej som sitter framför datorn och skriver!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mkt!

Men iallafall, fick veta igår att man fick VG+ på läsförståelse nationella, var ett poäng från MVG men det var ändå sjukt bra tycker jag som bara har G i svenska... kanske inte mitt bästa ämne:P
Så jag är mkt nöjd jah! haha...blev sjukt förvånad kunde nästan tro att lärarn drev med mig.:)

Idag så stack jag till skolan och då som första lektion var det Franska:( Me don´t like!
Men så hade vi ngn muntlig pryl som jag fick G på...trodde ärligt talat att jag skulle få IG! :P så jag känner mig sjukt lättad över det beskedet.
Innan engelskan börja fick vi veta hur det gick på matteproven vi gjorde igår och jag fick ett snyggt j*vla MVG! Så sjukt glad över det...men jag hade ett fel som jag visste om att jag hade gjort, very sad! :(
Men jag är iallafall jättenöjd över vad jag har presterat! :D

Hihi.. ska till unkan ikväll! Hoppas att det kommer nga intressanta människor dit! Men det blir nog jättebra tror jag ändå!

Ska även försöka att hinna med att göra en mer vårig desingn till bloggen och header! :P
Men jag vet inte vad jag ska ha för färg...men jag kommer nog på ngt! Grön kanske? 
 
Har ni några förslag på färg?

Imorron är det möte för mig kl 10.00 så det blir att kliva upp tidigt och ta bussen till Tierp. Jobbigt! :P
Men jag överlever nog iallafall:)

Kommer förhoppningsvis att blogga när jag kommer hem från unkan:P

Kram Ronja! :)♥

Kommentarer
Postat av: mamma

bra jobbat!

2012-02-18 @ 13:52:23

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0