mobilen är för tyst.

Hej,

är inte så glad här eftersom inte ngn är social idag mobilen ligger här brevid mig och ät helt tyst, första dagen på lovet och inte en kotte är social.:(

Men iallafall så har jag varit på möte idag på hälsohuset ska försöka hitta sponsring bl.a men det gick bra utom att mötet var kl9 imorse så det blev ingen sovmorron för mig inte:P
Jag somna på bussen men jag vaknade innan jag var framme så det var tur:)

Men jag har inte gjort så mkt mer än det och pluggat idag faktiskt jag har tvättat lite också men det är inte så jobbigt.

Pöjken♥ min är även osocial idag så jag ska väl ringa honom snart och se om han lever.. börjar på att undra nu. :P


Kram Ronja:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

sv; Har redan sett den två gånger :P Men den finns på tankafetast :)

2012-02-20 @ 20:32:35
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0