Jaha..då var man här igen!

Sitter nu som vanlig i min rosa poof och lyssnar på musik:)
Så ovanligt... :o

Har noll fantasi just nu så jag har nget att göra, längtar tills imorron, första gången på länge som jag inte är ensam på alla-♥ dag! Känner mig glad över det också nu!
Hihi..hoppas på en bra dag imorron och hoppas att man kanske kan åka till älsklingen imorron efter skolan...  min gulliga pöjk!♥

Vill just nu bara fixa till mitt rum en om jag ska vara älrlig så finns det inte så mkt att göra i mitt rum!
Så jag får nog sitta kvar här ett tag och hålla på med datorn!
Hihi..ska lyssna på en jävla massa musik samtidigt också♥
Musik is my life!♥

Just nu märkte jag att jag sitter här i rummet mitt, helt forever alone och pratar med mig själv!
Läskiigt!
haha.. fattar inte vf jag skrattar åt mig själv just nu, men jag antar att det är helt normalt när det gäller mig, jag brukar kunna göra lite random grejer ibland! :D

Fick värsta lusten att bara gå ut och springa, fattar inte vf eftersom ag är världens mest osportiga människa!
Men jag får bara lust att göra en massa grejor ibland, men nu är det lite för kallt ute tycker jag! :P
 
Imorron är det idrott i skolan tror jag och  jag har inte en annin g om vad vi ska göra men jag gissar på att vi ska göra ngt inomhus!
Hihi.. får väl packa ner lite idrottskläder kanske om jag orkar:P Men det är inte så jobbigt.. men jag måste träna lite ikväll här hemma har blivit sjukt slö på sista tiden:P

Medans jag ska göra en massa grejor så får ni njyta av att titta på denna bild på moi!



Pöss pöss! ♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0