har tråk...

Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Jaaa!
Någon som du hatar? jadå, Finns där i Sverige
Vem kramade dig senast? Julie
Vem pussade dig senast? Älskling!
Vem ringde dig senast? Älskling
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Björn och Karl-Axel om det räknas här i syugan annars var det Rebecka.
Vem var du hemma hos senast?Vet ej!
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? jadå
Har du gråtit idag? Nej inte än
Har du skrattat idag? Jadå

Jag:
Är singel? Nejnej...har ju älskling
Svär ofta? Ja...men försöker att inte göra det:P 
Sjunger i duschen? oftast
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Jadå har ju min söta pyjamas  med en söt liten fågel mitt på så vf inte?
Skrattar åt dina egna skämt? oftast
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? vet inte...

Har du:
Piercingar? Öronen
Syskon? Jadå, det är nga stycken:P
Jobb? nej ... men sommarjobbet är fixat
För många vänner? kan man ha det?
Rymt hemifrån? typ..vet inte vad man ska kalla det riktigt
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Ja tror det...har ju jobbat med att höja det i typ ett halv år nu så.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja såklaryt!
Varit kär? Jaaaaa! bästa känslan i världen!
Dumpat någon? ja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? Ja, på liskunskapen
Brutit ett ben? Nepp
Tappat bort mig i min hemstad? nej
Sett en fallande stjärna och önskat något? Ja ofc
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jaa du en massa massa gånger
Smugit ut utan lov? nepp
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? Jaa
Somnat gråtande? Jadå en massa ggr:(
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej..aldrig i liver vad finns det för anledning med det.
Blivit generad inför folk? jadå
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja men man visste ju vad man skulle få för svar på det
Ätit musslor? nej..tror inte att det är så gott heller
Haft ett förhållande i under en månad? ja..
Blivit kallad player? Nepp.. int vad jag vet iallafall
Färgat ditt hår svart? Noo

Vad:
Längtar du till mest just nu? Att jag ska få träffa älskling och middag. 
Ska du göra i helgen? vet inte än.
Har du för kläder på dig? Jeans, linne och skjorta
Gjorde du igår? åkte bil i 11h:P 
Ska du göra i sommar? Jobba, var med vänner och bada&sola en massa!
Åt du senast? mandarin
Har du för mobil? xperia mini
Vad köpte du senast? En ggodiz pöse!
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? vet inte drabbats av panik gör det rätt lätt ändå 


Vem/vilka:
Slog du senast? vet int..
Fick du sms från senast? Älskling! :)
Pratade du med i telefonen senast? Mamma
Älskar du? Älskling ët mon famile
Skulle du kunna göra allt för? alla im familjen, vännerna mina och Älskling
Var du med senast av det motsatta könet? Matthew(Älskling)
Kan du lita på mest? Mamma, saga, Rebecka, Evelina och Matthew
Vet mest om dig? Vet ine rbecka tror jah eller älskling
Sov du tillsammans med senast? min kudde^^
 
Allmänt:
Har du pussat en groda? ja men var typ 5år då
Kan du hjula? nej
Biter du på naglarna? Nepp
Är du EMO? Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ta moppe kort och köpa en moppe och shoppa en massa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? beror på... men jag är sjukt höjdrädd
Har du sjungit inför publik? Ja älskar känslan av att stå på scen och sjunga
Följer du mode? nej.. har på mig vad jag tycker är snyggtt bryr mig int så mkt om vad andra tycker
Är du hungrig? ja
Är du blyg? nee

Kram Ronja


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0