Har inget och göra!

Vet inte vad jag ska göra så här på kvällskvisten:P
Har faktiskt rätt tråkigt om jag ska erkänna det men snart hittar jag väl på ngt eller har ni några förslag?
Men just nu lyssnar jag på musik på yt! Så sjukt glad man kan bli av musik!
Lyssnar just nu på Takida"You learn" bra låt dää!

Senare så ska jag titta på en film tror jag ska välja mellan Vattenhästen och Remember me... vilken ska jag välja??? :O
Blir nog vattenhästen eftersom jag inte har sett den:P Så jag hoppas att den är lika bra som Evelina säger att den är:)



Världens Gulligaste Hund MILDA♥

Kram Ronja:)


Kommentarer
Postat av: ♥ Evelina ♥

Remember me suger.

2012-02-21 @ 11:46:12
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0