Förlåt mig! (igen)

Hej,
Ännu en gång då jag inte har haft lust med bloggen:(
Förlåt så mkt asså!
Men jag har ingen anning om vad jag ska skriva om!

Förslag?

Har tyvärr inte så mkt att skriva om utom att jag har haft en bra vecka och att jag har börjat med att ta mer tag i skolan nu än några veckor tidigare nu-.-

Skickade även in min ansökan till gymnasiet idag!
Det blev tillslut EE- El och Energiprogramet, och ekonomi i andra handsval:P
Syv sa att jag inte hade ngt att oroa mig för med mina betyg, tydligen hade jag 240p vilket var bra:)
Så jag är rätt så glad nu!

Nationelltprov imorron i svenska!

Inte mitt starkaste ämne direkt men vi hade ett nationelltprov i svenska igår som jag hoppas gick bra.
Men nu ska vi göra ett annat nationelltprov i svenska, vi ska sitta i ett klassrum och skriva en uppsats hela förmiddan! Det är provet....orka i typ 3h!-.-

Har ett G i svenska men vill jättegärna ha ett VG åtminstone, är det så mkt begärt?
Då skulle ju det höjas med 5p!
Ahhh... man får väl bara hoppas att man får VG på de nationella proven i svenska:P

Ungdomsnätverket

Nu är jag äntligen med i styrelsen för ungdomsnätverket i Tierp, så nu får man gå på möten samtidigt som man måste hinna med skolan också:P
Men det är inte så jobbigt som det låter, jag måste bara läsa in lite granna så att jag blir mer insatt i allt och får lite mera koll:P

Men vi har verkligen kommit igång nu medHälsohusets uppbyggelse och en massa annat
Känns jättebra att det händer ngt, helt fantastiskt!

Så snart kan vi börja med att hjälpa utsatta barn & unga i komunen!
En väldigt bra känsla man får inom sig när man skrev det där... eftersom jag har varit den där "uttsatta", så det känns bra att hjälpa människor med kanske samma problem som jag en gång haft.

Medans jag har varit bort från bloggen så har jag fått en ny favorit låt!
-By linkin park



Sjuktbra låt faktiskt, med lite transformers i videon! Hih!
Har lyssnat på den typ 1000 ggr bara idag!
Älskar den så sjukt mkt!
Och eftersom jag är som ag är så är jag nu helt beroende av den!

Har nu även blivit beroende av Coca cola light tack vare Rebecka!
Så nu blir hon och jag flumma så fort vi driker det, hihi Rebecka är sååå söööt när hon är flummig!
Måste hitta på ngt snart Gumman!



Två snyggingar här:P
Rebecka passar bra i mina nördbrillor eller vad tycker ni?
Eftersom hon själv tycker att hon ser ut som en Uggla! :P
Haha! Men det gör du inte Gumman! ♥

Kram Ronja:)♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0