Chicago

Hejhej,

Är kvar här i den lilla stugan har varit och handlat dock och åkt runt och tittat runt här i Svasta:) Innan vi stack hem igen blev det ett stop för glass... mummsigt!

När vi kom hem så kom Björn och hans son Karl-Axel på besök och var lite social med oss:P
Vi spelade chicago med Karl-Axel...var i lag för att jag inte kan spela chicago så Karl-Axel lärde mig det lite bättre.
Vi kom tvåa... surt men jag är inte sur alls, är helt okej mked mig ändå:P

Har fotat mkt med Sagas och  Zhizhis mobiler så det kommer komma ngr bilder efter att jag har kommit hem eller kanske tidigare ska kolla om jag har ngn sladd som kan passa så jag kan ha över bilderna yill datorn ikväll kanske om jag har lust.:P

Imorron blir det troligtvi satt vi åker toll ngt ställa och åker lite skidor... hoppas att jag inte bryter benen av mig:P
Ska säkert bli jätteroligt:D



Lekte lite på paint...hade lite tråk..lite oseriös blev bilden oxå men den får duga för tillfället:)

Kram Ronja:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0