Bowling!

Hej,

Tänkte berätta lite vad jag gjorde i fredags!

Jag åkte till gävle efter skolan med de bästa människorna i världen!
Rebecka, Maria, Max, Matthew och Falk!
Hade så jävla roligt med dom jah!
Käkade på donken och gick sedan och bowla!:)
Har intye skrattat så mkt på länge:P

Tyvärr så förlorade jag:(
Haha..solklart en kväll värd att minnas och hoppas på flera minnesvärda kvällar med er min underbara vänner!
Älskar er 4 ever! ♥


Igår var jag hemma typ hela dagen utom att vi åkte till skutkär och handla lite och köpte hårfärg till moi!
Så nu är mitt hår lite mörkare, ska försöka få ngn bra bild på det senare. :)

Idag ska vi åka och titta på Zhizhi innnebandy match i Valbo:) Sounds Funny! :P
Så vi ska åka snart på det så medans får ni nu leva på den här bilden på mig!



Förhoppningsvis så ser ni nu att håret är mörkare än innan färgen Hete "Varm Chocolate"!

Kram Ronja:)<3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0