Alla ♥♥ dag!

Hej,

Sjukt rolig och mysig dag har det varit idag!

Börjar dagen med att åka med bussen så kommer Älsklingen på och är lika gullig som vanligt mot mig!♥
Sen kommer man till skolan och märkaer att det hänger en massa lappar överallt med hjärtan på och så står det t.ex 9a och 9b i hjärtana! ♥ Vanlig skola man har:P

Första lektionen var det matte...tråkigt! :P
Orkar inte med en massa jobb!
Sen var det idrott...redskap var inte så roligt om jag säger så.:P
På So:n hade Daniel genomgång om religionen, rätt så intressant faktiskt! :)♥

På lunchen stack jag, Evelina och Rebecka till ica då jag köpte en kladdkaka som vi tjocka i oss! mummsigt men sjukt kladdigt:P
Éfter det var det matte igen... då man gjorde typ inget.. hade roligt med tjejorna ist! Sjukt roligt hade vi!


Kommer bilder imorron kanske från vår sjukt roliga lektion...haha oscar var med också lite, vi satte lappar med våra bloggars namn på hans panna! Haha, så sjukt snyggt!

Efter skolan stack men till Älskling♥
Fick gélehjärtan av honom, min sjuktgulliga pöjk♥
Älskar dig!♥♥♥
Blev en massa mys framför tv:n där♥♥♥
Plattade håret på han, blev jättegullig! ♥
Åt tacos där och så stack jag hem vid 8. :P
var svårt att säga hejdå efter en så underbar alla♥ dag!


Nu sitter man och lyssnar på musik och äter en massa gélehjärtan:P
Hihi..gott äre! :P


Puss puss





Hihi...gott äre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska räkna på matten inte busa...

2012-02-15 @ 07:54:53

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0