Vacker men sjukt kall snö!

Hej,
 
Ska först hänga med lillsyrran till badet i Tierp imorron så att hon för göra sitt jäkla simmtest som hon måste göra så att hon inte får ett F i betyg, man får tydligen det om man inte gör det, så jävla sjukt!
 
Men iaf så ska jag ta mig till Tierp då:P
Orkar egentligen inte, men jag ska typ bara sitta brevid och titta på när hon simmar.
Drygt!
 
Sen så har jag faktiskt tänkt på att ta och fota lite imorron när jag kommer hem om det inte blivit för mörkt då, för nu är det ju perfekt att fota ute, det är ju otroligt vackert men snön på alla grenar i träden osv.
Och det har jag väldigt stor lust att ta och fota, så det blir nog det imorron:)
HÄRLIGT att få lite nya bilder att ta och visa här på bloggizen:D♥
Så slipper jag använda alla mina gamla bilder hela tiden.
 
Som den här:P
 
 
Så efter imorron kommer det finnas en massa nya bilder att välja bland, kan jue ta med mig kameran till Tierp och ta nga bilder där på den vackra snön.♥
 
Men nu ska jag ta och titta på Snow white and the huntsman, var ett tag sen man såg den, jag tror det var när jag såg den på bion, känns som om det var en evighet sen:P
 
Pusspuss på er alla där ute i snön♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0