Tierp

9Tjooo!
 
Nu är jag hemma efter att ha varit i Tierp med syster, och hon klarade simtestet:)
Men de dryga var att jag var tvungen att betala fast jag skulle bara titta på... 
 
Efter badet gick vi till konsum och köpte godiz, såklart! 
Hehe...älskar gosiz jah:P
Vi han presic med 14.10 bussen, för annars skulle vi få gå runt i Tierp i två timmar.
Jag tog nga ilder när jag då var i Tierp, hann inte hemma:(
Blev ju mörkt nu så då blir det inge med det, får ta det ngn dag efter skolan.:)
 
Nga av bilderna från Tierp.
 
 
Och så lillasyster på sista bilden:)♥
 
Nu ska jag ta och hjälpa min lillebror med en elmotor, sen kommer jag tbx:P
 
 
pusspuss♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0