The Script

Hej,
 
Jag kom på nu att det var länge sedan jag la upp ngn musik här.
Så jag tänkte lägga upp 3 låtar av The script som har grym musik! 
Brukar ha the hall of fame på mina träningspass och när jag kör lite själv hemma. :P
 
Hall of Fame♥ 
 
 
Den här låten av The Script är ju solklart typ min, Rebeckas oc Evelinas låt. Vi gick runt och sjöng på den här hela tiden i 9an:) Saknar den tiden då vi satt vid ingången vid matsalen och Rebecka spela på gitarren och alla tre sjöng.♥
Älskar er två, mina sötnosar♥
 
Breakeven ♥
 
 
 
Och den här gillar jag bara:P
 
The man who can't be moved♥
 
 
 
Nu tänkte jag ta och sätta igång Grey's anatomy och somna till det, hoppas på frukost på sängen av syster men man ska inte ha för höga morgon förväntningar på den sömntutan:P
Tar jue år för mig att bara väcka henne varje morgon^^
 
 
 
 Godnatt på er och pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0