Sova sova

Heej,
 
Förlåt for att jag inte bloggade igår:P♥
Det var så att jag sov hela eftermiddagen när jag hade kommit hem från skolan, sen när jag vaknade orkade jag inte.
Men jag ska försöka få in ett inlägg per dag åtminstone nu när jag har blivit så duktig tycker jah:P
 
Idag var det avslutning i skolan innan jullovet.
Dagen började med att vi på el fick käka pepparkakor och dricka julmust hela morgonen, mummmsigt:D♥
Sen kom Peter till El när hans lektion var slut...han hade ingen svenska så han var med mig ist när min klass var på idrott:P
Sen blev jag överlycklig idag oxå för de ska kanske starta  kick-och thaiboxning på specialidrotten! Yeah!
 
Sen var det jue äcklig mat i skolan så jag åt jue inte av den jah:P Kokt fisk...mums:(
 
Sen var det att ta sig Möbels där vi hade en liten avslutning med lite underhållning:P Sen var det bara att ta bussen hem till mormor och träffa henne och morfar sen kom jue lilla systeroxå som bröt nycklebenet idag på idrotten, FAIL! 
 
Hon i rullstol på sjukhuset:D
 
 
Gulligull syrran! Nu får jag hjälpa henne med fan allt:P
 
Kramkram! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0