Så duktig jag är

Heej,
 
Nu medans jag har suttit med Peter och Max i skype så har jga varit duktig och rensat bort en massa onödigt på datorn och lagt nästan allt där det ska vara:P Vill ha ordning och reda på min dator! 
Så nu är det fixat, skulle ha fixat det för länge sedan men har akdrig riktigt orkat...så slö jag är:P 
 
Imorron händer det nog inte mkt, tänkter sova riktigt länge till och börja med, vad annars har man loven till??
Sen blir det kanske att mysa lite med Evereckia och Bosse, behöver nog klippa klorna på dem har jag en känsla  med av. Hoppas mamma kan hjäla mig med det för Bosse tycker absolut inte om det:P 
Sen blir det väl  borsta och hålla på och bara mysa♥
Kanske kan ta nga bilder på pälsbollarna oxå, har inte så många bilder på dom två, får ta och fixas:)
 
Sen blir det väl att gå ut i naturen och fota lite, var länge sedan jag gjorde det sist. :(
Blir nog mkt ute imorron eller om jag fotar på lördag, eftersom det blir mörkt så fort, får se hur det blir, men bra blir det nog:) 
 
 
Ska kanske ta och sova snart klockan är jue snart 02.10, ojoj det var läggdax för länge sedan, men jag är lite busig idag:P 
 
 
Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0