Nu är det jul igen!

Heej,
 
Jag vet att jag inte bloggade igår eller i fredags:P
Men det var så att jag inte orkade blogga efter att ha shoppat med Evelina och så ville jue jag mysa så mkt som möjligt med Älskling! ♥
Sen så på igår hann jag aldrig blogga, för när jag kom hem från Älskling så somna gick jag till sängen och somna typ dirket:P
Haha..vilka skills man har! 
Äger på att sona hela tiden...som i fredags kväll, Peter skulle gå och göra en macka och jag sov när han kom tbx till sitt rum, så duktig jag är:P
 
 
Idag så har jag spenderat typ hela dagen hos grannarna:D 
Vi har haft julbakning! Tror att jag har gått upp 2 kg bara idag, men vi tog jue en sparkt tur så lite kalorier försvann väl då:P
 
Hur många av er kan säga nej till detta?? 
 
 
Sen var det jue en jättesnäll granne som la ut denna bild på mig på FB! 
 
 
Sen så la hon upp denna bild på allt godiz:D
 
 
Mummsigt! 
 
Nu ska jag ta och vara social med Älskling på skype:D♥
 
Kramkram♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0