Nöt-crème ist för nutella

Heej,
 
Jag har märkt nu på den senaste tiden att alla är beroende av nutella:P
Men jag gillar inte det så jättemkt själv, så jag kör på nöt-crème! 
Mkt godare, så jag gick till ICA när vi klev av bussen i Skärplinge och tog och köpte det:P
Muuuums:D♥
 
 
Jag fick även ett par sjukt mysiga "socks" som det stod på hängprytteln:P
Myyysiga som satan:D
Så nu ligger jag i sägen med nöt-crème, mjukisbyxor, sockor och pratar med Peter på skype, Kan det bli bättre??♥
 
 
Nu ska jag gå ut och ge kaninerna lite mat och sedan ska jag forsätta med att vara social med Peter om han orkar med mig:P
 
Pusspuss♥
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Lite tvek på det där sista...

2012-12-02 @ 17:21:45
Postat av: evelinau

Nutella always and forever.

Svar: Nope!
Ronja Clarke

2012-12-02 @ 18:27:07
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0