Jobbar för fullt

Hej,
 
Avslutade just mitt skype samtal med Älsklingen♥ :( 
Annars så är det så att jag mår sjukt illa, ont i huvudet och magen :( Hoppas på att må bättre imorron så jag orkar med skolan med det blir nog sa att jag kommer gå runt i tights och tjocktröja:D Love♥
Så går jag runt när jag inte orkar bry mig om vad jag har på mig, men det är jue jättemysigt med tjocktröjor♥
 
Nu ska jag väl titta på en film och försöka sova, jag kommer nog inte somna så lätt men jag får försöka iaf:P
Sov lite när jag kom hem från skolan så det är jue inte ngn jättekris med sömnen, men det kunde nog vara bra att få sova lite:P 
 
Jobbar även nu på en ny design och header, hoppas på att det ska bli klat till helgen iaf, lite mer julig design, som säkert ändras igen nga dagar efter jul:P
Det är ju 7 dagar kvar till julafton:D♥ Julen är snart här vad underbart♥
 
Godnatt på er♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0