Jaha nu var det kväll igen

Hej,
 
är det bara jag eller går dagarna jättefort fram?
Det känns som om att det går jättefort, hela terminen i skolan har gått jättefort:P
Känns som om vi nyss började nästan, om man bortser från snön, men det känns hekt sjukt:P 
Det går sjuklt fort, hoppas att det blir sommar fort då oxå:D Vill ha de nu! Har tröttnat på all snö och kyla.
Blir lite jobbigt i längden:P 
 
 
Det är nu bara två dagar kvar till lovet, slutar jue på torsdag:D
Härligt med lov nu, Äntligen som man längtat efter att få sova på dagarna, behövs verkligen nu känner mig helt slut på dagarna. Vill bara sova ut orkar inte kliva upp så tidigt längre. 
Jag är jue inte direkt en morgon människa, och som nu är jag upp kl 23 på en vardag! 
Kan inte sova, har jue ont i huvudet...synd om mig ibland:P
 
 
Men iaf vill nu oxå påmina mig själv om att den här julen kommer bli underbar och speciell! inte som de jag har haft de senaste åren:( visst de har varit okey, men det har inte funnits ngn julkänsla alls eller lycka i att ha nära och kära hos sig. Så nu vill jag ha det lika underbart som alla mina dagar nu mera! Mitt liv är underbart nu gemfört med för ett år sedan:D 
 
 
Det är underbart, varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag! 
 
Jag vill taccka alla som hjälpt mig på vägen till det liv jag har nu, ni vet exakt vilka ni är:D♥ Älskar er alla♥
 
 
Kramkram♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0