Jag idag!

HI,
 
Idag har jag haft det rätt så chill utom att jag har haft ont i huvudet typ hela dagen:P
Men först hade vi Matteprov som jag hoppas gick bra, kändes som det iaf utom sista frågan som jag inte riktigt kom på hur jag skulle göra:P 
Sen var det en lång håltimme så drygt-.- Sen var det iaf svenska då jag bara rättade lite grejer i en insändare som vi nyss har skrivit, jobbigt med alla små fel man gör...sen så skulle jag undvika svordomar, jag skrev bara "jäkla" oj vad farligt. lite jobbiga svenska regler mojer:P
 
På Engelska efter lunchen tittade vi klart på filmen walk the line som vi började på i fredags, så bra film. men sen efter den fick jag veta resultatet på engelska provet, inte så hlad över de E jag fick, jag kunde ha gjort det mkt bättre... besviken tjej här:( 
 
Men jag har en liten grej att vara glad över!  
Att Älskling♥ orkade låna ut sin tröja till mig idag så jag har gått runt i de hela dagen:D♥
Härligt att känna doften av älskling♥ hela dagen:D♥  
Så så här såg jag ut idag fast med utsläppt hår och min kära mössa♥
 
 
Sjukt mysig tröja att gå runt i♥
Tacck Älskling för lånet, tror nog att jag lånar den imorron oxå:P♥
 
Kramkram♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0