Insnöad!

Heej,
 
Förlåt far att jag inte bloggade igår:(
 
Min dag igår började med att jag såg att det var sjukt mkt snö ute vilket resulterade att bussarna genom Lövsta var inställda.
Så mamma fick köra oss till Skärplinge så att vi kom till skolan, det ända problemet var att min buss från Skärpline till Tierp var sjukt sen så jag och Rebecka♥ hade typ fryst ihjäl:(
Men vi han träffa Evelina♥ en sanbbiz innan hon klev på en varm och skön buss:P
 
Men tillslut kom iaf bussen, vilken lycka för mina frysta tår:P♥
Sen i skolan så snömula killarna mig minst tre gånger och Jimmy och Henrik tog tag i mina armar och ben och svinga ut min i snön:( Och såklart så ska det vara en kantsten precis där som man får rätt på svanskotan:(
Aaaajj!
 
Och Max filmade det och la upp på facebook, väldigt gulligt av han:P
 
Efter skolan stack jag då till Hälsohuset för att hålla i tjejträningen men det kom jue bara tre tjejer som tog sig fram i snöstormen:P
Men vi hade det roligt ändå tyckte jag, jag stog jue mest och skrek på den vad de skulle göra.
Jag kunde ju inte träna p.g.a ryggen och nu svanskotan:(
 
Peter♥ kom even till Hälsohuset och vi skulle ta 18.10 bussen hem men sen fick vi höra att alla bussar till Skärpline och Karlholm var inställada tills vidare.
Så vi skulle sova i hälsohuset då och var helt beredda på det och tyckte att det skulle bli rätt kul, så ringer mamma sen och säger att det kommer att gå en buss.
Så då tog vi den, och det var väl runt 20.20 den skulle komma 20.10 men var såklart sen:P
Så vi kom hem iaf, var sjukt trött och jag började plötsligt må illa så fort jag klev av bussen:(
Synd om lilla Ronja♥
 
den lilla rosa saken är jag efter att de kastade mig i snön:(
Bilden blev kanske inte så stor, men ni får leva med det:P
 

 
Idag så klev jag upp vid halv 11 kanske och då gick jag ner för att titta på lite tv innan jag åt lunch och sedan gick upp igen:P
Då bytte jag lite sängkläder och städade lite i rummet, blir mer städande imorron:)
Sen så duschade jag innan vi stack på födelsedags firade hos grannen där jag nu varit hela kvällen fram till nu typ. :)
Var iaf jättetrevligt och god mat+ fika, mummsig chokladtårta!
Det var min Lördag mkt kortfattad:P
 
Pusspuss♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0