Hinner nog ett litet inlägg nu:P

Hej, 
 
God Jul på er alla! 
Har idag firat julafton i Karlholm men familj och nga släktingar, mormor, morfar,  Morbror Jörgen och hans fru Magdalena! Resten var Jue Mamma, Saga och Jonathan:P
Så vi var 8 pers i mormor& morfars lägenhet, lite trångt när vi skulle få plats och äta i köket, men det gick:)
 
Ville egentligen inte så mkt utom att tacka för alla julklappar! Älskar er alla!♥
älskar speciellt ugglan jag fick av mamma! 
 
 
Man kan sätte minneslappar i hjärtarna (stavning*) Helt perfect för mig som glömmer allt hela tiden:P 
 
Sen eftersom mormor och morfar inte hade ngn gran så la vi upp alla julklappar på deras vardagsrumsbord, vilket resulterade i ett berg av julklappar!
 
Familjen Clarkes Julklappsberg! 
 
Morbror hamnade i bakrunden oxå:P
 
Om ca 45min drar vi faktiskt till kyrkan på midnattsmässa? Tror att det var det:P 
Efter som min lilla syster(Saga) konfirmerar sig så måste hon gå på den eller en gudstjänst kl 06.00 imorgon, så hon valde det, så nu ska hela familjn med och nga av grannarna faktiskt, ska bli trevligt att sitta i en mysig varm kyrka hela kvällen/halva natten. Bara jag kommer upp till imorron då jag ska till Älskling! 
 
Ska ta och avsluta detta "korta inlägg" :P
 
 
Kramkram♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0