Har inte hunnit

Hej,
 
Jag har tyvärr inte haft så mkt till att blogga i helgen, har haft det lite fullt upp:)
Har även typ dött i soffan av ont i ryggfan! Fan vad man ska kunna ha ont ibland.
 
Men iaf så är det så att det är min födelsedag imorron! 
Tjooho!
Ska äntligen bli 16 nu.Fyller så sent på året:P 13 dagar från julafton, då man oxå får presenter.
Mkt presenter på en gång. :P
 
Iaf så ska man förhoppningsvis öppna nga paket på morgonen och sedan ha kul i skolan resten av dagen typ, Om det inte blir så att Älsklingen ska på café med mig efter skolan:P♥
Får se om han hinner och orkar♥
 
Men jag vill nu Gratulera min Fina Bästiz och då min andra Bästiz fru, (Evelinas fru med andra ord)
Rebecka som blir 16 år idag! ♥
 
 
Bild på henne och hennes Pojkvän Max:)
Ett stort Grattiz till dig gumman min! 
 
Läs hennes blogg här!♥
Läs Evelinas blogg här!♥
 
Nu ska jag ta och plugga lite engelska..eller inte, ska ta och titta lite på Pewdiepie.
Jag gillar inte spel, men han har så sjukt roliga komentarer och så:)
 
Pusspuss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0