Fredag 7 Dec, 4 dagar kvar!

Tjena,
 
Dagen har varit jätte chill faktiskt, även fast det är fredag som brukar vara den jobbigaste dagen i skolan:P
Det är ju så att lärarna har satt in jättemånga korta lektioner på vår fredag vilket är lite drygt.
 
Tänkte berätta lite vad som har hänt i veckan, har inte bloggat på nga dagar:P
 
Måndag
 
Då var jag med Älsklingen♥ min. Hade det jättemysigt hemma hos mig. Älskar dig Peter♥
Det hände inte så mkt mer utaom att det kanske snöade ute:P
 
Tisdag
 
Då hade jag utvecklingsamtal, som faktiskt gick jättebra, fick höra att det gick verkligen bra för mig i skolan. Skönt att höra.
Senare på kvällen tränade jag oxå, dubbelpass vilket behövdes. Kände mig lite seg innan men jag bara matade på när det gällde:P
Sen var det hem och prata med Älsklinge på skype♥
'
Onsdag
 

Har aldrig varit med om att det har snöat så mkt!
Det snöade hela dagen, och det var sjukt kallt och en massa bussar och tåg blev inställda vilket resulterade att skolan stängde för dagen vid 12. Alla sprang ut genom dörrarna till skolan och jublade:P
Men jag och Peter skulle ju göra en grej och sedan chilla lite i Hälsohuset, vilket inte var ngn bra idé eftersom vi inte hade ngn buss hem sen. Så vi skulle sovit i Hälsohuset men sån tur så skulle hans pappa hem från jobbet och hämtade då oss. Men det var läskigt att vara ute i det vädret. Men vi kom äntligen hem till honom och där fick jag då sova över♥! :) L♥ve! 
 
 
Torsdag
 
Det snöde jättemkt vilket gjorde att jag och Älsklingen stannade inne hela dagen, och försökte roa oss:P
Men jag hade bara en lektion den dagen och den har jag pluggat ikapp hemma och nästa vecka ska vi ha prov i det ämnet(samhäll) vilket jag faktiskt tror kommer att gå jättebra!:)
Sen åkte jag hem vid kl 19.10 typ, vilken tur att det ens gick en buss:P
Det hade tydligen varit jättenågra elever i skolan igår, i min klass var de ca 9 st av 21 (Jag tror vi är så många i klassen):P
 
Fredag
 
Chill men lite dryg dag. Men den blev jättebra när jag fick träffa Peter på lunchen och att han för en gång skull slutade samtidigt som mig, det händer inte ofta:P
Så det har varit en jättebra dag. :)♥
 
Saknar sommaren! 
 
 
 
Pusspuss♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0