Får väl ta och Säga det nu!

Tjena,
 
Kom på att tänka att jag nog inte blogga så mkt de närmsta dagarna pga att det är jul och så:P
Och det får ni leva med faktiskt!
 
Men då tänkte jag säga detta nu! 
 
Så en massa julkramar till er! 
 
Min Jul kommer firas så här typ!
 
Imorron(måndag): Åker till mormor och morfar för att fira julafton där med den och morbror med sin fru, så julafton firas hos dem. Otroligt roligt:D♥
 
Tisdag: Åker jag till Älskling♥ och firar jul med han och hans familj! Låter helt underbart! ♥ Är så himla glad över att får fira jul med dem:D♥
 
Och så ska jag kanske träffa bestizarna den 27th om Eckliz kan♥ Jag och Finos kan vad vi vet så Eckliz om du ser detta komentera om du kan eller inte! ♥
 
Kramkram och God Jul från Ronja Obama C-larke Kent♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0