Datateknik

Hej,
 
Sitter nu i datasalen inne på el:P
Har egentligen datateknik men jag är klar med allt så jag har håltimme, så jag sitter nu och väntar på att Peter ska sluta:) Eftersom han för en gång skull slutar tidigt:D 
 
 
Hart inte så mkt att säga utom att jag har ett matteprov imorron, jag som trodde att vi inte skulle ha nga prov sista veckan men jag hade fel:( Orkar egentilgen inte med ett prov, mken det är jue matte så det är enkelt.
 
Hoppas på att tiden ska gå lite snabbt nu så jag snart får träffa pojken♥ en stund iaf:P Sen blir det att ta sig hem, drygt att åka buss hela tiden vart man än ska.
Men jag får nöja mig med att jag kan ta mig ngn stans iaf, annars vet jag inte vad jag skuelle göra:o
 
Snart är det lov oxå! Längtar dit nu och jag vill ha jul så fort som möjligt:D Typ min favorit högtid:P
Det ända dåliga är att de har ändrat lite i Kalle Anka som visas på julafton:( Vill ha den Kalle anka som alltid har visats, i alla år sen jag var liten.
 
Men iaf nu ska jag ta och leka lite vid datorn innan det blir dax att gå ut i kylan igen...fast det är typ 30 min dit:P
 
Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0