Dag 3-Din framtid

Ja, min framtid...
Har väl e så mkt att säga om den utom att jag vill ha en framtid med männiksor jag älskar, dom som jag vill leva med. :)
Jag vill ha ett jobb som jag trivs med och att få jobba med det jag verkligen vill:) Det kanske inte är det jag vill nu men det vet jag inte förren då. Jag vill faktiskt bli egenföretagare inom el, eller det är vad jag vill nu iaf:P
Jag vill även ha en underbar familj såklart, med en kille som jag älskar och kanske ngt barn ^^
Vill bara ha en framtid som jag kommer att älska, göra det jag vill och inte ha ett liv som jag inte trivs med ...men som det är nu så trivs jag väldigt bra med mitt liv:)  Allt kommer nog bli bra, kanske inte som jag hade tänkt mig, kanske ännu bättre, vem vet.
Framatiden ser iaf nu väldigt ljus ut för mig, vilket jag är väldigt glad för:D
 
Arkivbild
 
 
Men livet kan göra en oväntad vändning, vilket redan har hänt nga gånger i mitt liv och det kan häna många gånger till
 
Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0