Dag 2-Din pojkvän

Min pojkvän är nog världens underbaraste! Och då skämtar jag inte♥
Vi har nu varit tillsammans i 2 månader och det är redan en dröm♥ Fattar verkligen inte att det händer! 
Känns overkligt att ha en så underbar pojkvän som verkligen bryr sig om mig♥ Och älskar mig för den jag är♥
Det bästa med allt är att vi har exakt samma sjuka humor, jag skrattar jue åt allt han säger. :P Eller så har jag så dålig humor så att det inte är sant:P
Han fick jue en skjorta av mig i julklapp som han verkar gilla och han passar jue sjukt bra i den! Jag älskar skjortor så jag är överlycklig så fort han har på sig en:D Och han ser jue otroligt bra ut i det♥ LOVE♥
 
Det ända som kan vara lite jobbigt med han är att han snarkar:P Men det är jue mest gulligt♥ Hihi! 
Finns nog inget dåligt med han... han är så bra han kan bli♥
Hoppas på många fler underbara månader med dig, kan nog inte hitta ngn bättre faktiskt♥
 
Älskar dig:D 
 
 
Gulliga Älsklingen min♥Puss puss♥
 
 
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0