Dag 1-Din bästa vän

Nu är det jue så att jag inte har en bästa vän...jag har två! 
 
Och de är de är dom bästa man kan ha! 
 
Rebecka: även kallad Eckliz:P Henne kan jag prata om exakt allt med och hon finnsa alltid där när jag behöver ngn att prata med, ALLTID! Vi har kännt varnade sen 6:an då vi var i samma franska klass och sen hamna vi i samma klass i högstadiet. Och i typ mitten av 7:an började vi prata med varandra och så och i 8 blev vi riktigt bra vänner :) Hoppas på att vi alltid kommer vara vänner, men det tror jag inte blir ngt problem direkt. Mig blir hon jue inte av med i första taget. Men iaf så ar hon än underbar människa som jag kan lita till 100% på. Vi har även lite drama inblandat i vår historia och en massa underbara minnen som snart kommer bli fler:D♥ 
 

Evelina: även kallad Dinos:P Hon och jag blear v vänner när vi var 3år typ, på ngt som kallades kyrkiz, eller som andra säger barntimmarna:P Vi var pokémon kompizar hon hade Pikachu och jag hade en Togepi♥ 
 
 
Vi lekte med dem hela tiden, år man vill minnas:D 
Sen när vi började skolan hamnade vi i olika klasser vilket gjorde att vi tappade kontakten tills vi hamnade i samma klass igen i 6:an vilket gjorde att vi blev vänner igen, men vi blev riktigt bra vänner igen i typ 7:an, vilket jag är riktigt glad över idag:D För det är svårt att hitta en så underbar person som hon♥ Hon är alltid ärlig om allt och vi kan prata om allt mellan himmel och jord och ha grymt kul! :D En underbar person med en underbar pesonlighet:D 
 
Älskar er båda två så otroligt mkt, utan er skulle jag ng inte vara den jag är idagNi har hjälp mig när jag har behövt er som mest och jag har fått de bästa råden från er när jag frågar om grejer och fatta beslut som jag inte kan fatta själv.Jag kan alltid vara den jag är när jag är med er, alltid! Kan vara den galna och konsiga Ronja den jag är på insidan som inte alla får möta. Finns inge underbarare än er! 
 
 
 
Puss Älskar Er
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0