Chill dag!

Tjo! 
 
 har jag haft det riktigt bra:)
Började dagen med  att träffa Älskling på bussen till skolan, är så härligt att träffa han nästan varje morgon på bussen. Finns inge bättre än min lilla pöjk♥
När man kom till skolan var det då Walter första lektionen, med andra ord jobba på väggen, vilket gick jättebra idag då jag jobbade med Pontus och Jimmy:)
Sen var det urtråkig svenska som väntade, och den var ju lika tråkig som vanligt...dö trist.
På engelskan sen innan lunch såg vi på film, Walk the line! Så himla bra film, men vi hann jue inte se klart på den på 40 min:P Hoppas att vi forsätter med att se på den på måndag då vi har nästa engelska lektion.
 
 
 
På lunchen fick jag träffa älskling♥ en stund innan han sedan gick tbx till bygg (E-huset) :P♥
Då jag skulle ha matte, men jag glömde matteboken:P Så jag fick låna lärarens bok, vilket inte är samma bok som jag har. Efter som jag läser en svårare bok än resten av min klass:P -Klassens pluggiz jah! 
 
Eftersom jag var klar med datatekniken så fick jag sluta efter matten och gå hem, men hem gick jag jue inte:p
Jag gick till hälsohuset eftersom jag skulle hålla i en träning kl 16.00 med tjejerna:) Härligt de var att se den kämpa med slagen och sparkarna:)
Jag tränade inte själv eftersom jag tränade igår och så skulle jag till unkan efter träningen:P
 
Älsklinge kom oxå till Hälsohuset efter han hade slutat och pluggar då medans jag håller i träningen och sedan tog vi 17.25 bussen till Skärplinge för att gå på unkan:)
ch jag hade det jätteroligt utom de sista två timmarna då nga jävla små ungar skulle vara så jävla dryga(ursäkta mitt språk) när jag och Peter ville vara lite för oss själva♥
Hatar små barn som ska vara så himla dryga!
 
Men nu så sitter jag här i sängen och ska snart titta på The vampire diaries Episode 9:P
Yeey!
Så nu ska jag ta och gå på toa innan jag tittar på det så...
 
Hejsvejs♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0