26 December

Heej,
 
Bloggade tyvärr inte igår men jag var hos Älskling tills idag så jag hade inte lust att blogga då:P
Jag hade det iaf jättetreevligt där och julstämningen var på topp! Och allt var bara helt underbart, en perfekt juldag med andra ord, Tack för att en riktigt trevlig juldag ni som var med♥
 
Men min jul är inte riktigt över än, det är jue så att jag ska träffa bestizarna mina om min buss nu behagar sig att komma vill säga. Det är jue så att det har blåst ett träd över vägen här på eftermidsdagen så jag får väl hoppas att det är borta tills imorron, annars blir jag jue riktigt ledsen:( Vill jue Eckliz och Dinos:D  Hoppas på att de vill träffa Obama oxå...♥ Ska bli byte av julklappar! Mysigt hemma hos Dinos:D 
 
Nu sitter jag med Älsklingen i skype, han är lite osocial men annrs är det trevligt:D Är så himla härligt att vi har typ exakt lika humor! Älskart! 
Har nu gått " helt underbara månader med han och jag hoppas på många fler med den underbara pojken♥ Har nog faktiskt aldrig varit så lycklig som jag är nu, det menar jag verkligen. Jag ler typ hela tiden när jag är med han eller bara hör ljudet av hans röst♥ Fattar inte att en människa kunde göra mig så lycklig på så kort tid, Finns inga ord som kan förklara hur mkt jag älskar dig♥
 
Underbara pojken min♥
 
Ska nu ta och titta lite mer på JacksGap på Youtube:d Är sjukt beroende♥ Dinos oxå som det verkar:P 
 
SES♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter

jag tycker också om mig :)

Svar: Gulligt:P <3
Ronja Clarke

2012-12-27 @ 00:05:38

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0